- Mamy nadzieję, że nazwa Nocleg.pl będzie łatwiejsza do zapamiętania dla naszych klientów i przyciągnie większą liczbę partnerów - ocenia Peter Sziebig, Expansion Manager w firmie Szallas.hu.
– Na podobny rebranding zdecydowaliśmy się na Węgrzech w 2009 roku, zmieniając nazwę serwisu Szallasguru.hu na Szallas.hu. (Nazwa „Szallas” w języku węgierskim oznacza „Nocleg”). Wprowadzenie nowej marki na rynku węgierskim przełożyło się na wzrost konwersji i liczby rezerwacji - dodaje.
Zmiana nazwy domeny to jeden z elementów strategii marketingowej węgierskiej spółki, która w 2016 roku stawia przed sobą ambitne cele.
- Planujemy podwojenie naszej bazy noclegowej w Polsce do rozpoczęcia sezonu letniego. Obecnie koncentrujemy się przede wszystkim na osobach podróżujących z rodzinami, które latem zdecydują się pozostać w kraju i tutaj szukać interesującej oferty wypoczynku - mówi Sziebig.
Na stronie Nocleg.pl użytkownik może znaleźć i zarezerwować nocleg w jednym ze 175 krajów na świecie. W 2016 roku firma Szallas.hu chce znacznie zwiększyć udział rezerwacji krajowych. - Obecnie 80% polskich użytkowników naszego serwisu dokonuje rezerwacji obiektów na Węgrzech. Chcielibyśmy te proporcje zmienić na korzyść hoteli, apartamentów i pensjonatów w Polsce - podkreśla Peter Sziebig.
Firma Szallas.hu jest najszybciej rozwijającą się platformą rezerwacyjną we wschodniej Europie. W 2014 i 2015 roku operator serwisu Nocleg.pl znalazł się wśród najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej, zdobywając w rankingu Deloitte odpowiednio pierwsze i trzecie miejsce. Węgierska spółka jest też finalistą prestiżowego konkursu European Business Awards.